Tuesday, December 31, 2019

JJNM : Roti Bakar Famous BBU

JALAN-JALAN NAK MAKAN (JJNM)

ROTI BAKAR FAMOUS JB

 Hello Gais.....Malam di ambang tahun baru nie, RA nak buat "review" sikit pasal Roti Bakar Famous JB yang menarik perhatian ramai netizen termasuk RA.Kedainya terletak kat Bandar Baru Uda No 32 Jalan Padi Emas 2.Nama kedainya FOOD DISTRICT CAFE dan menu spesialnya roti bakar inilah.
Menu paling gempak kat sini ialah Supreme Toast & Premium Toast.Ada 4jenis Supreme Toast kat sini.RA punya "Supreme Toast Beef" 
 Kawan RA amik "Supreme Toast Jantan".
Dua lagi menunya ialah "Supreme Toast Chicken" dan "Supreme Toast Mix".Harga dalam lingkungan mampu makan antara RM12- RM20 setiap satu.
Apa yang menarik roti ini sangat lembut dan keju di atasnya diaorang bakar dengan api menyala di hadapan kita...hehe..Korang jangan kasi anak korang duduk dekat sangat yea.Satu yang RA suka kat sini semua makanan yang di senaraikan di menu semua ada kecuali satay sebab katanya tuan gerai tepi kedai tak bukak pulak malam nie.
 Untuk senang korang nak jumpa, RA letak sekali gambar kedainya.Apa yang RA suka kat sini layanan memang memuaskan.Tidak seperti peniaga yang sebelum ini berniaga di tempat yang sama.Tempat ini memang sempoi dan sesuai untuk lepak-lepak makan bersama keluarga.Cuma kalau boleh tak payahlah jual Syisha yea.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....