Friday, March 13, 2015

JJNM : Warung R&H AL-Attas

 JALAN - JALAN NAK MAKAN : J.J.N.M
WARUNG NASI LEMAK BERLAUK R&H AL-ATTAS

 Hari ini JJNM membawa anda semua ke tengah-tengah Bandaraya Johor Bahru.Nama kedainya Warung Nasi Lemak Berlauk R&H Al-Attas terletak di tepi Jalan Ibrahim.Menu utama Nasi Lemak , Soto atau Lontong Kering.

Menu tambahan yang patut amik ialah Paru Goreng.Kalau nak datang ke sini lebih baik letak kereta anda di kawasan Pejabat Pos atau di kawasan Bank HSBC.

Kedai ini milik kakak kepada kawan sekolah rendah RA,iaitu Azizah.Jadi kami di jemput menjamu selera di sini bersama rakan-rakan kelas lama.

Lepas makan kat luar terus masuk makan kat dalam sementara menunggu rakan-rakan lain tiba.Boleh tahan juga berpinggan-pinggan kitaorang makan.Kira ini perjumpaa kedua lah selepas perjumpaan pertama masa raya Cina itu hari.

Ruang dalam kedai yang sangat simple.Meja dan kerusi mengunakan bahan terpakai manakala tingkat dua kedai di jadikan butik baju untuk golongan remaja.Cantik cantik juga cuma tak sempat RA rakamkan dalam lensa sebab tingkat atas masih dalam penyusunan dan ubah suai.Kalau ada kelapangan jemput lah datang singgah ke kedai ini.Terima Kasih Azizah sebab belanja kawan-kawan makan.Moga murah rezeki anda sekeluarga.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....