Sunday, November 17, 2013

JJNM : Wadihana Islamic SteakHouse


 J.J.N.M : JALAN - JALAN NAK MAKAN 

WADIHANA ISLAMIC STEAKHOUSE 

- BANDAR BARU UDA -

 Assalamuaikum & Hai kepada semua pembaca yang suka cari kedai-kedai makan,Kita lupakan dulu kisah pasal CRISTINE PALACE A.K.A Villa Nabila yang dok kecoh sana sini tu.RA malas nak buat liputan pasal kes tu,sebab cerita pasal villa tu dah banyak yang RA dengar sejak umur 11tahun lagi.Kalau dulu masa villa tu mula-mula kena sita oleh bank,RA selalu gak mandi bilas badan kat kolam kecik depan villa tu lepas mandi kat Lido.Apapun RA singgah ke restoran ini selepas pulang dari membawa pembaca blog yang mengambil pakej RA ke Singapura.Jam 830malam RA dah pun tiba di sini.

 Lot kedai baru paling hujung belakang Jakel Bandar Baru Uda.Kawasan ini tak lama lagi penuh lah dengan pelbagai kedai di sekelilingnya.Menu di sini kebanyakkannya menu barat dan di hidangkan dalam bentuk yang halal terutama daging steak.Nancho,Pizza, Spegetti , burger , sandwich, daging steak hinggakan Menu Udang Kara pun ada.

 RA dah lama tak makan Sirloin Steak,jadi malam tu RA lepas dendam makan menu ini.Muka memang tak leh blah masa si Azie amik,yelah penat berkerja masuk bawak orang ke Singapura dari siang tadi tak hilang.

 Barisan pelakon-pelakon tambahan yang hadir pada malam itu.Model iklan Jam tangan pun ada tu haa duduk paling tengah sekali tu.(saja takmo cakap nama dia).Orang Putrajaya pun datang singgah makan di sini sebelum pulang ke sana nanti.

 Maaf lah RA tak dapat duduk lama,badan dah letih sangat dan mata pulak dah layu.Entah kenapa balik dari keja ari ini letih sangat.Faktor usia ke? oppsss tidakkk masih bertenaga nie hehe.Secara keseluruhan RA dapat katakan makanan kat sini RA bagi 4bintang sahaja.Harga masih lagi pada tahap yang sedikit mahal tapi berpatutan.Dengan harga dan makanan yang RA dapat,pemilik restoran ini kena buat konsep berhawa dingin untuk menjaga jenama agar nampak berada di kelasnya yang tersendiri.

Apapun selamat mencuba buat mereka yang ingin merasa makanan di sini.Silakan mampir

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget