Sunday, November 10, 2013

JJNM : IMANO'S CAFE PLAZA ANGSANA

JALAN JALAN NAK MAKAN  (JJNM) :

IMANO'S CAFE - PLAZA ANGSANA

 Wah berkeudara kita kali ini dalam rancangan "JALAN-JALAN NAK MAKAN".Kali ini RA bersama pelakon-pelakon tambahan RA telah menyinggah makan malam merangkap makan tengahari di Kafe Imano's yang terletak di tingkat 2 Plaza Angsana.Ala Kafe ini betul betul mengadap tangga bergerak utama Plaza Angsana.Inilah menu-menu utama pilihan kami semua. Ada Chicken Cop,Ikan Salmon goreng kuah lada hitam (saja je takmo cakap nama englishnya),Nasi Ayam Penyet,daging kayu.Lasania dan Ubi Rebus.Jika malu nak makan dengan Nasi ayam penyet dan ubi rebus sebab takde kelas,anda leh pilih untuk duduk kat meja hadapan dekat dengan kaunter bayaran yea.hehe.Kafe kepunyaan kakak pada adik ipar Ozie katernya

Ini menu utama yang ada dalam kafe ini.Laksa Johor pun ada okkay.Makanan Melayu pun dah antarabangsa tau.Heykau hado jang??

Walaupun Imano's ini kafe tidak se-gah Dome KLCC...makanan-makanan kat sini memang menjanjikan dan setanding dengan yang di Dome yea.Nak datang makan kat sini pakai pakaian yang biasa-biasa pun ok,tak perlu bergaya sangat.Ada seluar panjang sukan dan guna selipar pun boleh je.Janji selesa kan...(katernya).Harga di sini berpatutan dengan menu pilihan yang RA makan.Cuma di sini di kenakan cukai perkhidmatan sebanyak 10%.Tahun depan bila GST di kuat kuasakan kita tak payahlah bayar 10% lagi,cukup dengan 6% sahaja.

Keceriaan petang itu RA sajikan dengan gambar-gambar ceria dari RA dan pelakon-pelakon tambahan blog RA iaitu Ozie,Olie,Syahadah,Mork,Yunus dan juga Sofea.Penuh yea meja dengan makanan.

Pada hari itu juga di Plaza Angsana di adakan pamiran dan pertandingan pengantin dan ini adalah pentas utama kucing berjalan (cat walk) pada hari tu.Siap ada model yang jatuh tergolak kat tangga pentas tu lagi.Maklumlah pakai baju ketat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget