Monday, January 12, 2009

Kota Kinabalu yang menjanjikan

 Deccember ini aku Naha,Kharul dan Nizam plan ke Kota KinabaluNaha janji dgn aku nak amik aku 530am.Tapi tetiba entah kenapa dia bertolak awal.Jam 5pagi dah nak gerak,terpaksa aku mandi ala2 dalam cerita Bujang Lapok..huhu.Air Asia bertolak dari JB Senai Airport jam 715am.Dua jam kemudian sampai lah aku di Sabah negeri di bawah Bayu.Sepanjang perjalanan aku ke Bandaraya Sabah nie aku kurang nampak motosikal.

HARI PERTAMA :
Stay di Shangrila Hotel Kota Kinabalu.Aktiviti pertama Shoppinnggggggg.....
Petang lak aku Makan seafood kt Pasar Manila

HARI KE DUA :
Berpindah ke Api-Api Apartment (betul2 dekat Waterfront).
Shopping and jalan2 ke One Borneo.Tks kt adik angkat aku Kenzy....

HARI KE TIGA :
Addussss shopping lagi....nie ikut pala naha laaaa...hahaah apa pun aku enjoy habis masa kt Kota Kinabalu.


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....