Monday, February 16, 2015

JJNM : Pancake House International

J.J.N.M : JALAN - JALAN NAK MAKAN
PANCAKE HOUSE INTERNATIONAL

 Sebenarnya dah lama RA nak makan di sini,tapi hari ini baru sempat merasai menu istimewa ini.Kali terakhir RA makan Pancake ialah ketika di KL 10Tahun dulu bersama geng-geng Ally.Masa tu kawan RA si Ally nie yang belanja kitaorang makan pancake kat Kota Damansara.(tempat orang ada-adalah katakan)

 Hari ini RA membawa anak-anak Nik dan Fuad menerjah merasai menu ini pulak,memandangkan kami baru je keluar dari Legoland Waterpark petang tadi dan tak tahu nak makan apa.Jadi singgah ke Medini mall bersebelahan dan masuk ke restoran ini.Pancake ini atasnya di letak kan aiskrem dan di dalamnya di salut dengan susu pekat dan madu.Memang menjanjikan.

 Kalau orang lain boleh di suapkan air dengan straw,apa kurangnya RA kalau ada yang nak suapkan pancake ke mulut kan.Menunpang kasih katernya.

 Ini antara menu-menu yang di pinta oleh kami.Ada roti ada pancake yang di letakkan madu lebah di cawan kecil.Nasi goreng dengan ayam dan pancake juga roti.

 Ini khas istimewa milik RA..Lupa pulak apa nama menu ini.Tapi sangat-sangat menjanjikan atasnya di letakkan majerin + Butter kacang.Di taburkan dengan kacang dan coklat cair.Yang kat dalam cawan kecik tu ada madu tau.Makan cecah dengan pancake amatlahh mamaaaamiahhhh...
Cuba lah hanya ada di Medini Mall Nusajaya bersebelahan Legoland.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget