Saturday, December 6, 2014

Natal di Singapura

 Sebelum sambutan hari natal sempatlah RA meyinggah ke Orchard Road melihat dan memerhati apa yang ada di sana,maklumlah tahun lepas tidak lah semeriah seperti 3tahun yang dulu.Ok inilah dia suasana di Orchard Road menjelang Hari Natal.

 Kalau nak rasa kepuasan silalah datang melawat pada waktu malam.Limpahan lampu di sini sangat-sangat mengasikkan di samping di jamukan dengan pelbagai persembahan oleh artis jalanan.Jika bermurah hati bolehlah memberikan sumbangan di atas persembahan mereka ini. 

 Yang penting sekitar ION Mall , Tang , Plaza Singapura dan Paragon ini jangan lupa melepaskan peluang bergambar.Bukan selalu ada hanya setahun sekali sahaja

RA tak larat nak amik gambar sampai ke hujung jalan Orchard Road ini,Jadi bermula dari ION Mall hingga ke Plaza Singapura jelah yea.Tu tak masuk dalam bangunan membeli belah lagi.Mau sehari pun tak habis.Kalau ada masa silalah ke sini atau jika mahukan RA membawa anda ke sini telefun sahaja yea.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....