Thursday, December 6, 2012

BerZumba di Gim Clark Hatch Excite

Ada pelancaran program Zumba lah kat tempat gim RA hari ini dan esok.Jadi selepas sahaja RA habis kerja petang tadi RA terus ke Clark Hatch Excite di Danga Bay.Jam 630petng RA dah tercongok kat lobby Gim.Baca surat khabar sekejap dan lepas sahaja solat margrib bergerak naik ke tingkat tiga untuk melihat apakan program yang akan mereka lancarkan.

 Tema baju malam ini adalah hijau,jadi RA terpaksalah menurut perintah.Inilah jadualnya,bermula jam 7malam dan berakhir jam 9malam.

 Orang lain sibuk ber Zumba kami pun sibuk bergambar bagai.

 Perghhh,2jam memang memenatkan.jam 840malam RA dah pancit di tengah jalan.Penat giler dengan pelbagai rentak tarian Zumba dan retro yang di tunjukkan oleh Dino , Lyzyl dan June.Ada yang menari macam pak maon pun ada,macam bini pak maon pun ada.hikhikhik.Apa pun kami semua bersuka ria dan bergembira tadi.Hilang semua masalah kerja dan rumah sekejap.

 Habis sahaja jam 9malam,kami bergambar beramai-ramai sebagai kenangan.


As for Lyzyl , Dino & Jun, i know you cant read my Malay Blog,but try to get used of it.haha

2 comments:

Anonymous said...

salam,saya berminat nak join zumba ni tapi x tau nak cari kat mana yang ada aerobic zumba.Tolong saya ye kat mana ada?

RioAzzaro said...

join la kt dangacity mall excite gym...kat sana ada zumba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget