Saturday, November 3, 2012

Bila Whatapps mengidam Bubur

Haa inilah dia Bubur Nasi No 1 Taman Sentosa JB,memandangkan kawan-kawan saya tak datang lagi,maka saya makan dulu yea.Nanti dah abis makan kita cerita lagi sebab Arwah Mak RA bilang kalau kita makan tak leh cakap.jangan marah haaa....

Blurrpppp....Alhamdulillah kenyang suda...baru leh cerita.Malam semalam atas jemputan rakan-rakan sekolah lama di kumpulan "Whataaps" satu perjumpaan dan acara potong kek suka-suka telah di adakan di Taman Sentosa Johor Bahru.Lokasi makan dan gerai kitaorang kali ini ialah di Gerai Bubur Nasi No1.Memandangkan majlis ini lepas Margrib dan keadaan cuaca yang tidak menantu,maka ramailah yang tiba lewat.(rumah jauh katernya-walaupun ada tu tak sampai 5minit memandu-tapi dialah yang paling lewat sampai huhu)

 Bila semua dah sampai maka makanan pun di minta.siap mintak tambah meja lagi tu sebab tak cukup.Adalah dekat 20 lebih orang yang datang.Untuk mengelak dari hujan renyai-renyai RA yang paling awal sampai dulu kena la tempah tempat duduk di kaki lima kedai.

 Bila mangkok bubur nasi dah licin baru lah boleh amik gambar yea.Gambar ini hasil ehsan dari kamera kawan-kawan aku,tapi entah kenapa eik ada keputihan pulak kat tepi tu.

 Inilah dia 2 kek berkembar yang di potong pada malam itu.Satu kek berkonsi 3orang punya hari ulang tahun dan satu kek lagi sempena dah setahun ulang tahun kumpulan Whatapps bekas SMPT (yea ke setahun,arhh hentam sajalah)

 Muka mak-mak dara dan anak-anak dara (anak ke?) yang memotong kek pada malam tersebut.Berebut-rebut si Ziela tu yea.sibuek dia,cubit baru tau...hahaha.Lawa gigi awen bila makan kek tu kan..terselah.

 Amboi lepas bergambar dan potong kek semua dah nak bergegas balik.Yang tinggalkan anak kat rumah memang terpaksa lah balik awal,yang lain pulak nak sambung berkaraoke katernya.Maaflah geng aku pun kena balik awal sebab ada temujanji nak tengok wayang citer WaterFall ehh silap Skyfall lah kat TGV Bukit Indah jek.

 

 Selamat ulang tahun nak ucapkan (walaupun dah lambat) kepada 

SITI A.K.A SITI CITOT A.K.A ALONG

AWEEN 

NY

 Buat Jue yang menaja kek itu

  Ina yang menaja makan-makan semua kawan-kawan kita tu.

Mamak yang memesan meja tambahan

Ziela & Siti yang membawa kek

Akhir sekali amik gambar bentuk LOVE cantuman tangan.Ini idea sorang tu lah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget