Friday, May 29, 2015

Projek Komedi Warna Di Pinewood Iskandar

 Ini adalah salah sebuah rancangan astro terbaru yang di rakamkan di luar Kuala Lumpur secara langsung.Racangan ini ialah Projek Komedi Warna Astro.Sebenarkan ia di tayangkan setiap Jumaat jam 10malam di Pinewood Iskandar Malaysia.RA pun baru je berapa kali ikut ke sini itu pun tiket masuk kawan RA,Nik yang dapatkan.Masuk adalah percuma.

 Artis Jemputan yang menjadi juri ialah Fasha Sanda , Dato Yusuf Haslam dan Ahmad Idham.Dewan studio takdelah penuh sangat sebab ramai yang tak berkesempatan untuk mendapatkan tiket masuk yang di berikan percuma sehari awal dan mesti di ambil sendiri. 

 Rancangan ini sama macam rancangan realiti seperti Bintang mencari bintang dan Maharaja Lawak Mega gitu.Mereka di bahagikan kepada beberapa kumpulan dan di berikan tugasan mingguan untuk membuat sketsa lawak masing-masing.Seronok jugak sesekali hujung minggu ke sini menonton secara langsung.Sekurangnya ada aktiviti yang di sini oleh RA.

Para peserta yang bergambar selepas berakhirnya sesi rakaman langsung.Minggu ini tema Purba/Mentos

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....