Saturday, June 15, 2013

Lepak,makan & dengar Lagu

Malam semalam bersama-sama geng mengeteh RA kami semua ke Lazio Bar dan Cafe untuk makan malam dan menghiburkan diri dengan alunan muzik dan nyayian dari kumpulan yang di sertai oleh anak Lyzel iaitu Lovely.Jam 930malam semua sudah berada di sini dan makanan pun di pesan.RA makan Pizza Oassie iaitu campuran cendawan bulat,terung dan isi ketam.Sementara menunggu makanan tiba sempat lah kami semua berpeleseran dengan kamera Nik di sini.Macam-macam aksi ado.

Mentang-mentang anak si Lyzel yang jadi penyanyi ke 3 pada malam tu,abis satu meja kitaorang mintak pilihan lagu untuk di nyanyikan.Pening pala jugak tuan punya badan dan si peminta lagi nak cari lagu yang sesuai.Ada tu sampai tak ingat tajuk lagu tapi ingat rentak lagu jek,maka jadilah trajedi nyanyi tanpa lagu.

Di bawah ini pulak nak cuba dengan penyataan cahaya katernya.Tu pun dah di ubah suai sedikit gambarnya,kalau tidak makin gelap tak nampak muka RA.

Muka muka terlebih ceria dan terlebih gedik's pun tak melepaskan peluang berpeleseran dengan kamera yang di pinjam dari Nik.Amboi anak dara kak Rovita sorang kat belakang tu siap sikat rambut guna jari jek.Mesti guna Rejoice je kan.huhuhu

Inilah dia barisan penyanyi yang menghiburkan kami pada malam itu.lagu-lagu yang di mainkan juga sangat bagus dan menghiburkan.Sambil-sambil dengar lagu dapat juga melihat pemandangan kapal-kapal persiaran yang berlabuh di Jeti Danga Bay.

Barisan mak-mak budak dan tidak terkecuali anak budak.Cantik kan latar belakang tu hehe.

Orang lain sibuk berbual dan makan,kami semua sibuk nak bergambar jek.Lain kali boleh lah di gelar kumpulan Kak Ton comel tak.....

 RA balik awal dulu yea.Sebab esok pagi dah nak masuk Singapura,ada urusan nak di buat di sana.Tapi diaorang ini semua duduk sana sampai jam 12tengah malam yea.Maklum lah tak keja esok.

2 comments:

Rovita said...

tq naz....lain kali kita gi mkn lagi ya....

RioAzzaro said...

sama-sama...yeap,nanti leh gie lagi,sbb ari tu kelam kabut semua nak balik cepat ada urusan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget