Saturday, August 31, 2019

Buffet Makan hotel termurah di JB

 Hai geng....Hari ini RA nak kongsi promosi makan-makan termurah hotel di JB.Mungkin korang semua tak perasan masih ada lagi hotel di JB yang menyediakan menu makan tengahari dan makan malam termurah dan sedap di JB.Hotel yang RA maksudkan ialah Hotel V8 di Nusa Bistari ini.Dengan hanya RM15 seorang korang dah boleh makan tengahari di sini.Menu bufetnya walaupun tak banyak tapi pada RA sangat berpatutan dengan harga yang korang bayar.Sekarang nie nak makan kat kedai nasi campur pun paling-paling sepinggan + air dah RM8-10 kan.
 Yang ni harga bufet makan malam diaorang RM22.90 jek.Yang best nya ada Durian Goreng.Durian Goreng dia sedap lah geng.RA yang tak makan durian nie pun terliur makan tau.
 Antara geng-geng mengeteh RA yang datang untuk makan malam di sini.Restoran hotel ini agak kecil jadi korang kena tempah awal takut penuh.
 Menu utama mereka mesti ada ayam , daging dan 2 jenis makanan laut samaada sotong atau kupang beserta dengan ikan.Selebihnya sayur-sayur , manisan , bubur , mee sup dan buah-buahan beserta air kordial.
 Sangat-sangat berbaloi dengan harga yang kita bayar.Kami bergambar di lobi hotel setelah abis menjamu selera.
 Luar hotel pun kami bergambar tau hahaha.(giler bergambo) 
 RA bersama keluarga besar Arwah Haji Abu makan tengahari di sini.
 Makan tengahari ada pilihan nasi beriani dan nasi putih.Kalau nak duduk semua dalam satu meja memang tak muat sebab ruang restoran dalam hotel ini agak terhad.Jadi kami mengambil 4meja kesemuanya.
 Set bufet di hidangkan dari jam 12tengahari.Nak datang pun kena buat tempahan dulu terutamanya hujung minggu. 
RA dah lapar sangat jadi hanya gambar ini je sempat RA rakamkan di lensa kamera.Korang bolehlah cuba datang ke sini harga berpatutan dan tempat makan yang selesa.Masakan mereka pun sedap.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....