Monday, April 8, 2019

Bufet Berbuka Puasa 2019 Sekitar Johor Bahru

 Ramadhan tiba,Ramadhan tiba..Haaa dah pejam celik lagi sebulan je lagi kita nak sambut Ramadhan.Di sini RA senaraikan buffet puasa hotel-hotel di sekitar Johor Bahru.Biasalah hotel memang agak mahal sikit.Terdapat juga jualan-jualan "Early Bird" bermula sekarang hingga 1Ramadhan yang korang boleh dapat harga murah dari harga biasa.Untuk restoran-restoran di sekitar JB nanti RA masukkan pada keluaran lain.
Harga di atas nie untuk Hotel Grand Blue Wave dan Hotel Millesime 
 Hotel Granada dan Swiss Inn pun ado. 
 Hotel VIP nie kat Segamat..boleh lah cuba jika berada di luar kawasan.
Double Tree Hilton dan Holiday Villa juga dengan promosi nya.
Hotel KSL dan V8 pun menjanjikan.
Hotel Sentral & Savana Hill Resort nie macam murah je....
Tak lupa juga yang ini.
Capital Mall nie baru tahun pertama buat Bufet Ramadhan.Boleh lah cuba.Thistle memang tiap-tiap tahun menunya menjanjikan.
Hotel M Suite & Hotel Jen Puteri Harbour
Amansari keluar dengan promosi bermalam sekali.Harga Buka Puasa RM85seorang kalau bermalam RM280 sebilik ada berbuka puasa dan sahur sekali untuk 2orang.
 Mutiara Hotel selalu menjadi pilihan RA...Grand Paragon pun sedap juga.
 Renaissance RA tak pernah cuba lagi.Tapi orang cakap pilihan menu banyak.Mungkin RA tunggu jemputan dari Hotel Renaissance untuk buat "review" kot....hahaha.
Hotel Good Hope & Seri Malaysia masih pada harga mampu pergi hehehe.Jadi korang buat lah pilihan sendiri.Tepuk dada tanya bag duit.Tak salah sesekali makan di hotel tapi biarlah berpada-pada.RA di sini ingin mengucapkan selamat menyambut Bulan Ramadhan dan selamat berpuasa buat pembaca blog RA serta RA memohon ampun dan maaf jika ada salah dan silap pada penulisan-penulisan RA sebelum ini.Insyallah keluaran akan datang Bufet berbuka puasa di restoran-restoran sekitar Johor pula


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....