Sunday, February 26, 2017

JJNM : Kafe Kopiz Jalan Abdullah Tahir

J.J.N.M : JALAN - JALAN NAK MAKAN 

KAFE KOPIZ 

(Depan kedai Harley Davidson) 

 JALAN ABDULLAH TAHIR 

Sesekali pergi mengopi pulak di sini.Selalu lalu je depan kafe nie tanpa singgah tetapi malam nie nak cuba ke sini pulak.Nama Kafe : Kopiz.Ada dua cawangan di JB,satu lagi di hadapan Kilang Bateri.Yang kat Kilang Bateri Ra dah cuba,tapi hari nie nak cuba di tempat yang lain pulak.
Kopi Latte pilihan RA,kebetullan ada jual Nasi Ayam Kimchi di sini , harga RM10 sajor..Jadi cubalah merasa kot kot berselera ke.Memang tidak mengecewakan dan boleh lah mengalas perut yang kosong.
Geng-geng biasa yang hadir mengeteh.Datang malam Ahad jadi kawasan kat sini agak lengang sedikitlah.Nie kalau pergi malam minggu nak dapat tempat letak kereta memang angan-angan je lah.
Tak jadi balik Putrajaya yea Abang Mat dan Kak Ros.Moh la sama-sama kita menjamu selera kopi di sini.Harga kopi di sini rata-rata berharga kurang dari RM10.Ada pelbagai perisa dan kopi , yang anda boleh dapat di Starbuck ada di sini.
Mencuba lensa terbaru yang RA beli.Tapi tak puas hati sebab gambar kelihatan agak pudar.
Oh yea, menu Korea kat Kafe ini adalah menu baru mereka.Kalau amik pek combo dengan air cuma RM15 je kalau tak silap RA.
Bergambar sebelum makanan tiba dan walau pun Kafe ini tidak sehebat Starbuck atau Coffeebean tapi rasa aroma kopinya memang setanding tau.Cuba lah singgah kalau ke sini

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....