Thursday, May 25, 2017

Buffet Ramadan 2017 Pilihan RA

 Ok buat tatapan pembaca blog, di bawah ini adalah senarai buffet yang menjadi pilihan RA untuk tahun ini.Menu-menu yang di tawarkan di sini memang sangat menjanjikan walaupun saban tahun harga asik naik dan ada tu mencecah sehingga RM200++ , tapi buffet-buffet ramadhan yang di sediakan di hotel-hotel dan restoran-restoran sentiasa penuh.Jadi pandai-pandai lah memilih ikut bajet masing-masing yea.
Johor Golf & Country Club ini pasti menarik perhatian dengan kafenya yang mengadap pemandangan padang golf dan kolam renang.Harga Bukan ahli 3Jun-22Jun RM54.00 (tak nampak dek flash) 
R & R Bistro juga bagus , cuma tu lah keadaan tempat letak keretanya yang agak terhad.Jadi pastikan tiba awal.
Belanga Satu Bistro tetap menjanjikan menu yang menarik.satey di sini pun sedap tau.
Siapa yang hantu durian mesti cuba berbuka puasa di sini.Durian Fritter dia memang sedap abis.Menu pun banyak , kena tempah awal kalau tidak pasti penuh.
Malay Village pun tak kurang hebatnya.Harga pun berpatutan.
Tahun nie Hotel Tropikal Inn buat sedikit kelainan.Semi Buffet katanya...jadi boleh lah cuba.
Buffet kat atas ini di Grand Bluewave Hotel.RA tertanggal pulak logo hotelnya.Mintak Maaflah banyak-banyak.
Haa restoran ini tiap kali puasa mesti penuh.Maklumlah ramai orang gomen yang datang makan di sini.Kat sebelah Dataran Bandaraya jek.
Nak makan makanan laut terbaik dan termurah di JB mesti kena cuba di Nonie's Seafood.Harga murah,makanan sedap, layanan terbaik.RA dah cuba memang best.Ketam telur masin dia memang terbaik.RA tak cakap kalau RA lum cuba yea....
Ok yang terakhir sekali ialah di Hotel Grand Paragon.Ada banyak pilihan dan sedap-sedap.Makanan lautnya jangan cakaplah , memang berbaloi.Jadi pilih lah makanan ikut bajet anda bukan ikut selera anda yea...Kalau ikut selera memang semua nak.Apa pun selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa semua......!!!!!

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....