Wednesday, July 30, 2014

Kunjungan orang jauh

Raya ke 3 RA dah mula bertugas.Yelah tahun nie Hari Raya jatuh pada hari Isnin,bila habis je cuti dua hari terpaksalah mulakan tugas.RA amik cuti sehari sebelum raya aritu,nak bagi rakan setugas yang berkeluarga amik cuti panjang.Kerja kat pejabat hari nie memang sunyi,sebab masih ramai yang bercuti.

 Tup-tup dapat panggilan telefun dari kawan baik RA , Ally dari KL cakap dia ada di JB dan nak datang beraya di rumah RA.Apa lagi kepala dok pikir juadah apa nak bagi dia makan petang nanti.Nasib baik pasar borong pandan dah mula beroperasi hari ini dan kedai makan yang di buka ialah kedai Capati Pakistan.Nampaknya malam ini Ally dan keluarga makan malam ala Bollywoodlah yea.Kebab Pakistan,Capati dan kuah kimah menjadi menu utama juadah malam ini.Terima kasih "TEMAN" sudi datang beraya rumah RA.Dia tidur rumah bapaknya di Johor Jaya malam nie,Esok nak sambung beraya kat JPO pulak katernya.Besar dah si Lysha nie yea.Belajar rajin-rajin tau.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....