Monday, June 9, 2014

JJNM - Seoul Garden

JALAN JALAN NAK MAKAN (J.J.N.M)
RESTORAN SEOUL GARDEN

Entah kenapa malam ini RA boleh terjebak ke City Square Johor Bahru pulak.Dah lah petang tadi jalan menghala ke Bandar dan ke Kota Tinggi sesak teruk di sebabkan air naik di bawah jejambat EDL bersebelahan "Pandan City".Bila dah tersangkut dalam kesesakkan mula lah perut nie berbunyi jadi jalan pintas ialah menuju ke Bandar dan cari makan malam di sana.Kononnya nak cari makanan yang kurang kalorinya jadi terjumpalah Restoran Seoul Garden.Makanan Korea ala steamboat.

Harga buffet makan sampai kenyang ini 33++ dan tidak termasuk air.Air tambahan RM3.99 ++ untuk air jus dan RM1.99++ untuk sebotol air mineral.Haa lantak lah makan kat sini sampai kenyang.RA paling suka pelbagai sotong yang sudah di peram dengan pelbagai jenis rempah.Tunggu siap untuk di bakar di kuali sahaja.Yea RA makan dengan Abang remaja purba iaitu abang Mork.Oh yea jangan risau dengan status makanan Halal di restoran ini,ianya HALAL.Boleh lah sesekali kalau nak datang lepak makan di sini sebab suasananya tenang.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....