Wednesday, September 18, 2013

BurgerKing RM1.88 sahajerrr

Tadi RA sempat ke restoran Burger King di Taman Tasek bersama rakan-rakan bersempena promosi BurgerKing RM1.88 yang diadakan selama 3hari sejak semalam.Murah kan? tapi khas untuk burger ayam sahaja.

 Jam 830malam tepat sampai di sini membeli 2biji burger bersama air coke dan semuanya berharga RM5.97sen.Untungkan?? mestilah untung,menang membeli menang memakan katernya.Ada sekeping daging bakon bakar kalau tak silap RA kt dalam burger ini.

 Restoran BurgerKing kat Taman Tasek ini sedikit surah lah.Kot yea pun kalau nak mengurangkan kos takkanlah tak leh nak pasang radio.Sunyi sangat restoran ini lah,dah lah takde TV.Kitaorang rasa macam makan kat pingiran jek.Jadi jika pengesuah restoran ini terbaca sila la buat sesuatu untuk menceriakan tempat ini.Sayang tau...

Kemeriahan terasa hanya bila ada kanak-kanak yang membuat suasana ceria.Apapun terima kasih Burger King atas promosi ini


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget