Friday, July 4, 2014

Iftar di Bakar-Bakar Steamboat & Grill BBU

IFTAR DI LUAR :
RESTORAN BAKAR - BAKAR STEAMBOAT & GRILL BBU

Tik tok tik tok, dah pun seminggu kita semua berpuasa.Hari ini rencananya ingat nak berbuka puasa di Kotaraya,tapi kawan RA si abang Mork nie cakap nak makan macam steamboat kat Seoul Garden aritu.Macam-macam tul selera orang tua nak buka puasa nie kan..mengalahkan budak-budak hehe.(jangan mare abg Mork,gurau jek).

 Pikir punya pikir teringat pulak kat restoran Bakar-Bakar steamboat dan Gill yang baru di buka akhir bulan lepas.Jadi RA tentukan masa dengan abang Mork dan balik kerja terus jumpa di sana.Restoran ini baru sahaj beroperasi jadi pengendalian urusan mengatur meja dan tempahan agak sedikit kelam kabut.Kami dapat meja luar dan bermulalah pemilihan makan di ruang utama.Dan seperti yang di jangka menu nasi goreng & mee gorang yang mula-mula di sambar pengunjung.RA pun dapat selepas pengisian semula yang ke dua.Pilihan sotang & daging tak banyak yang menarik.Cuma ada sotong lada hitam dan daging dengan di salut 2jenis rempah sahaja.Pilihan sup ialah Tomyam (sangat pedas yea-tidak sesuai untuk kanak-kanak) dan Sop Ayam.

 Menu-menu lain untuk stimbot juga banyak kekurangan,tetapi mempunyai pelbagai jenis kuih dan manisan.Suasana makan di sini agak santai dan RA suka tempatnya.Ada di sediakan ruangan untuk bersolat yang amat selesa.Pilihan daging kambing golek dengan harga RM15 sepinggan juga boleh di beli (tidak termasuk dalam pakej berbuka puasa).

Layanan dari pekerja-pekerja di sini amat memuaskan tetapi Masih banyak lagi pembaharuan dalam kepelbagaian menu dan pengurusan tempahan tempat makan yang perlu di perbaiki.Boleh kalau anda semua nak mencuba Iftar di sini.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget