Wednesday, December 18, 2013

Pesta Cahaya di Orchard Road

 Bagi sesiapa yang ingin membeli belah di Orchard Road Singapura,minggu ini adalah minggu paling sibuk dan paling meriah di sini.Maklumlah ramai warga kota Singa ini akan membuat persiapan menyambut perayaan hari natal minggu hadapan.Jadi buat tatapan anda yang akan ke sini RA lapirkan beberapa keping gambar yang sempat RA rakam mengunakan kamera salah seorang tetamu yang RA bawak berkunjung baru-baru ini di sini.

 Ini adalah di sekitar ION Mall , The Tang & Wheelock Place.Di sepanjang jalan Orchard Road ini di meriahkan dengan lampu-lampu yang di taja penuh oleh Hitachi.

 Menurut apa yang di beritahu tahun ini Orchard Road di hias seperti salji yang turun.Warna Putih dan Biru menjadi pilihan kali ini.

 Antara sebahagian pokok krismas yang di pamirkan di hadapam ION Mall.Paragon Mall pula bergermalapan dengan cahaya ke emasan manakala Mandarin Gallery warna merah jambu menjadi pilihan.

Meriah kan warna lampu-lampu kat sini

 Ini kat depan Takashimaya - Nge Ann City.Di fahamkan lampu-lampu ini akan tersedia hingga 1Jan2014 sahaja.Jadi bagi sesiapa yang belum ke sini cepat-cepat lah yea buat tempahan dengan RA hehe

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....