Sunday, September 20, 2009

Malam 1 Syawal


Hari ini genap la 29hari aku berpuasa kerana esok 1Syawal akan menjelma....Alhamdulillah cukup jugak aku berpuasa sebulan kali ini. Olah (kakak aku) dah familynya datang berbuka puasa bersama.Lepas sahaja berbuka kami berehat di ruang tamu.Aku mula plan mcm2.Aku ajak anak2 saudara aku,Ain,Ijah,Ila kami pergi ke Gaints Tampoi.Plannya mau beli Domino's Pizza,tapi kami hampa coz restaurant tu dah lama tutup.So plan punya plan,last kitaorang deside nak beli PizzaHut je... Terus menuju ke Perling dan beli 2set PizzaHut saiz besar....mak ai....mahal gak semua total charges RM89.25. Balik terus kemudian makan ramai....ari nie aku tido awal.Aku tak jadi ke bazar coz tak ada member yang nak join.Tak seperti tahun2 yang sudah.Jam 1230am aku dah tido.

Dan seperti yang di janjikan...ini la pic badan aku selepas sebulan berpuasa...

RASA CAM SAMA JE KAN...CUMA AKU DPT RASA BERAT BADAN AKU TURUN LA..HEHE

SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHAR DAN BATIN

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....