Sunday, July 19, 2009

Tengok Wayang Skrip 7707


Hari nie dah bersiap2 nak tgk wayang.Filem seram citer Skrip 7707.Entah la cam best tak best je.Mula mula ingat nak tgk ramai2...tapi terpaksa pergi dgn Tasha je.
So petang aku gie gym ada class hip hop.Tgah sebuk nak bersiap , si Rafie tel.Dia ckp dia nak dtg JB.So aku ajak dia tgk wayang sekali.Lepas gym aku terus bersiap amik Tasha kt Tmn Mushi Ibrahim.Tepat jam 8pm aku dan Tasha sampai di City Square...Beli tkt utk 3org termasuk si Rafie tu.Bila tel dia,dia ckp dia dlm perjalanan...sikit la punya lambat nak gerak.Dok kt Simpang Renggam tp bertolak dr umah jam 7pm.camana nak sampai on time.Tapi nasib baik dia sampai jugak akhirnya...lewat 6min.Masuk je citer dah start...Best gak citer tu...tp terlalu pendik jalan cerita pada setiap episod.Kuar je perut dah mula lapar....so aku ajak tasha n rafie makan,tp tasha nak balik cepat coz adik dia nak balik umah.Lpas hantar dia balik,aku dah rafit gie makan Kueh Tieow Goreng kt belakang St View.Than terus balik umah.

------------------------------------------------------------ tup tup tup -------------------------------------------------------------

Esok paginya bangun jam 10pg dan bfast kt hutan bandar.....lepas tu jalan2 kt city square , gie Padini beli baju kemeja.Time tu ada sales 70%.so aku beli 3helai baju dan belanja sehelai baju utk Rafie sempena Bday dia hari tu.


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....