Sunday, July 8, 2007

Bosan

Aku melalui hari hari yg cukup membosankan.cukup aku katakan di sini aku terlalu merindui arwah bondaku. Sabtu..hari yg di nanti2 oleh semua org.Selesai saja keja ku jam 1pm aku terus ke Dataran Bandaraya..Pencarian Myteam bermula hari nie.Memandangkan hari ini aku bekerja,so aku cuma dpt dtg jam 1pm.tu pun bila dah sampai kt sana aku duduk dlm kereta je.5min kemudian aku mula start enjin kereta dan menuji ke skudai. Aku nak pergi berurut jumpa dgn abg Aki.10min kemudian aku sampai ke majid jamek skudai.lepas zohor,aku bertolak ke kedai abg aki. nasib baik aku sampai cepat...klu tak dia dah blah ke kluang.

Masalah yg aku hadapi dgn abg aki nie,dia nie rupanya pelupa. Lepas dia chk badan aku,dia suruh budak dia,azman urutkan aku.katanya biar budak tu belajar cara2 urut.macam nak patah gak belakang aku bila kena urut dgn budak azman nie.selepas sejam azman selesai mengurut aku..masuk lak abg aki melihat apa yg dah azman buat kt aku.kali nie abg aki menarik tangan aku....habis dia pulas cam nak patah tangan aku. Balik dari berurut si ruby callll..ajak pergi danga bay utk reserve booking tempt makan Hasbullah yg nak bertukar keja ke kl. nie baru je balik dr danga bay.penat tak hilang lagi..online sampai la skrg.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget