Saturday, November 4, 2017

Awan Karpet di Tasik Biru

Fenomena awan karpet di Tasik Biru Kangkar Pulai ni bukan selalu dapat lihat.Kadang datang awal pagi pun belum tentu dapat tengok keadaan seperti di atas ini.
Hari ini cukup-cukup bertuah buat RA kerana berkesempatan melihat fenomena yang jarang sekali dapat di lihat.Seawal jam 8pagi RA dah tiba di sini dengan keadaan cuaca yang hari itu agak mendung dan berawan.
Bila sampai di atas penghujung tasik RA betul betul terpukau dengan keindahannya.
Malam semalam hujan di sini jadi pagi ini awan dan embun masih boleh di lihat kerana matahari di liputi oleh awan mendung.
Nampak tak? Korang yang dah banyak kali ke sini mesti tak penah tengok lagi pemandangan macam nie kan? kan? 
Beberapa gambar yang sempat RA rakamkan untuk tatapan pembaca blog RA
Ada banyak gambar tapi ini antara gambar yang terbaik dari yang terbaik.
Sempat buat "cover album" lagi.Hehehe.Haa kalau korang nak lihat fenomena begini pastikan korang datang sebelum jam 8pagi.Selalunya ia berkabus dan berawan setelah malam sebelumnya hujan lebat.
Selamat Mencuba !! 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...