Friday, May 19, 2017

Rakaman Langsung Konsert Komedi

Hari ini RA bersama Ashlina sekeluarga ke rakaman siaran langsung di Pinewood Studio Nusajaya yang akan menyiarkan Konsert Komedi.Ashlina nak tengok macamana rakaman di buat katanya.Maklumlah pertama kali.
Hari ini RA ke rakaman siaran langsung di Pinewood Studio Nusajaya yang akan menyiarkan Konsert Komedi.Artis kali ini ialah AC Mizal bersama artis jemputannya.Sebelum ini RA datang dalam sesi rakaman untuk tayangan tertunda tapi kali ini secara langsung.
 Seawal jam 830malam kami semua dah berada hadapan pintu masuk studio untuk di aturkan tempat duduk.Jam 845malam semua penonton di bawa masuk ke studio yang siaran lansungnya bermula jam 10malam.Ramai orang seni yang hadir malam ini katanya.Antaranya Ramli MS yang memimpin konsert muzik ini.
 Kami tidak di benarkan merakamkan siaran ini menerusi telefun bimbit.Jadi tengok jelah dari tempat duduk sambil mata melilau cari kamera yang menghala ke muka RA hehe.Artis undangan AC untuk konsert kali ini ialah Dato Zainal Abidin Hijau , Ratu Rock Ella , Joey Joras , Chef Wan serta yang paling menarik ialah ahli kumpulan 4U2C yang pernah RA minati zaman sekolah dulu. 
 Teringat zaman-zaman sekolah bila diaorang nie semua nantikan lagu FIONA dan KAMI RAPERS YO...!!  
Masing-masing dah membawa haluan sendiri , dua dari ahli ini sudah berhijrah ke Jakarta.Adik tak dapat hadir atas faktor tugas.Yang lain-lain masih berada di KL dan Selangor.
 Memang agak terhibur dengan keletah AC dan persembahannya.Nak-nak bila kamera asik dok menghala ke muka RA je hehehe.
Ada pulak yang tangkap gambar RA di TV dan hantar di Whatapps.hahaaa...Apapun kami merasai keseronokkan di studio yang semestinya tidak sama jika menonton di rumah.Nak amik gambar dengan AC dan 4U2C tak kesampaian sebab pak gad tak kasi kami turun bergambar walaupun AC Mizal dah berikan kebenaran untuk membenarkan penonton turun bergambar dengan mereka.Takpelah tak kisah......

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....