Saturday, July 16, 2016

JJNM FORK & DAGGER

 J.J.N.M : JALAN - JALAN NAK MAKAN
RESTORAN FORK & DAGGER - JALAN DHOBI JB

RA pertama kali datang ke sini.Sebenarnya perut dah kenyang tapi bila berjalan dengan si Ally (kawan baik RA dari KL) nie mesti nak cuba.Mula ingat nak lepak minum je tapi bila tengok menu yang pelayan restoran tunjuk kat kami di luar kedai terus kami tergoda.
Menu dessert kat sini memang meletop-letop.Sedap dan murah.Antara menu yang kami pesan memang sangat-sangat sedap yea.
Ini adalah Nacho pilihan Cik Puan Ally.
Yang ini pulak Oreo Churros (sebutan chu-ros).Dia goreng panas-panas lepas tu celup dengan coklat cair.Perrghh memang menjanjikan.
Beli satu set dapat 5ketul macam tu.
Yang ini pilihan RA,"Popia Pisang".memang manis dan rangup sekali.Harga kalau tak silap RM4.50 kot.
Atas popia nie dia letak coklat sos..Manis-manis coklat makan dengan pisang dan kulit popia yang ranggup memang terbaiklah senang cakap.
Yang ini memang sumpah sedap."Deep Fried Oreo" ada 5ketul kesemuanya untuk satu set.
Walaupu8n perut dah kenyang tapi bila makanan sampai kamilah yang paling cepat habiskan.hehehe
 Suasana dalam kedai sangat-sangat kozi.Ada dua tingkat kami makan di tingkat atas.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget