Sunday, January 3, 2016

Pakej berkumpulan 3H/2M Tj.Pinang

PAKEJ 3HARI 2MALAM TANJUNG PINANG BINTAN

MIN 10 DEWASA

RM 435.00 SEORANG

HARGA TERMASUK :

- Tiket feri pergi dan balik dari Stulang Laut ke Tj.Pinang

- Cukai pelabuhan Malaysia & Indonesia

-  Penginapan 2 malam (2*)

- 2 x Sarapan Pagi , 2 x Makan malam

- Lawatan ke Pulau Penyengat

- Lawatan ke Pantai Trikora

- Membeli belah di Bintan Mall dan Pasar Tanjung Pinang

- Boarding Pass (Bintan)

- Ketua rombongan

HARI PERTAMA :

Bertolak dari Stulang Laut Jam 930pagi ke Tanjung Pinang.Perjalanan mengambil masa 3jam mengunakan feri catamaran.Tiba Tanjung Pinang 1130pagi (waktu Indonesia).Bagasi akan di bawa ke hotel kemudian ke Dermaga Pulai Penyengat untuk lawatan ke sana.Tiba di Pulau Penyengat anda boleh menikmati menu makan tengahari di sini (perbelanjaan sendiri).Selepas makan tengahari lawatan di teruskan mengelilingi pulau.Anda boleh menyewa MotoBeca atau berjalan kaki.Solat Zuhur dan Asar di Masjid Raya (masjid yang di buat dari putih telur).

Antara tempat menarik di Pulau Penyengat :

1.Makan Pahlawan Nasional Raja Ali Haji

2.Makan Engku Putri

3.Makan Raja-Raja

4.Istana Kantor

5.Balai Adat Melayu

6.Kubu Bukit Kursi

7.Gedung Mesiu.

Petang pulang ke Tanjung Pinang dan bermalam di hotel.Makan malam di sediakan di hotel secara buffet.Selepas makan makan aktiviti sendiri.

HARI KE 2 :

Bersarapan di hotel.Kemudian di bawa ke Pasar Tanjung Pinang untuk membeli belah busana,tekstail dan pelbagai barangan kulit,bag mahupun buah-buahan.Tengahari bertolak ke Pantai Trikora yang putih dan menikmati aktiviti pantai seperti snokeling,berpiknik,kayak atau bermandi manda..Petang pulang ke Tanjung Pinang dan singgah di Bintan Mall.Selesai membeli belah anda di bawa pulang ke Hotel untuk bermalam.Makan Malam di sediakan di hotel.


HARI KE 3 :

Sarapan di hotel, kemudian membeli belah di saat terakhir sebelum bertolak ke Jeti jam 12tengahari.Daftar masuk feri dan bertolak pulang ke Stulang Laut.Sekitar 4-5petang tiba Stulang Laut dan acara tamat.

 

UNTUK TEMPAHAN : 

1.NAMA PENUH SETIAP PESERTA

2.NO PASSPORT /TARIKH LUPUT/TARIKH LAHIR

TELEFUN : +60127709809 - NAZ@ADAM

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....