Sunday, November 8, 2015

JJNM Restoran Jepun Sobasei

J.J.N.M : JALAN JALAN NAK MAKAN
- Restoran Jepun Sobasei - 

Palm Garden Le Grandeur Hotel Senai

Jalan-jalan nak makan ber keudara lagi.Kali RA nun menghala berdekatan Lapangan Terbang Senai.Ke sini atas jemputan dan pelawaan teman RA Chef Nizam yang juga Chef di salah sebuah restoran di Hotel The Grandeur.Restorannya nama Sobasei,haa yelah restoran Jepun. 

Tiba je terus amik tempat duduk masing-masing.Hari ini masakan akan di masak di hadapan mata kami semua.Sementara menunggu Chef datang kami bergambar dulu.

Ada ikan Salmon, ada udang , susi , sotong dan daging.ini adalah salah satu menu dalam masakan Tempayaki di sini.Pertujukkan dari Chef di hadapan meja makan kami.Inilah dia antara skil kemahiran kawan RA si Nizam nie.

Nie dia masak Nasi Goreng Jepun , udang goreng dan sayur goreng.Masakkan lain tak sempat RA nak amik gambar sebab bateri dah mati.

Makan sampai kenyang.Ini adalah sebahagian pembaziran garam yang Nizam buat hehehe...

Lupa pulak hari ini ada promosi Slurpe di 7-11ven.Bawak lah apa saja bentuk bekas air dan isilah Slurpe dengan harga RM3.90 sahaja.Hamik kau satu Jag RA bolot.hehehe,

Cukuplah tu saju jag je.Ada orang lain tu siap bawak periuk elektrik isi slurpe tau.hehehe.Apa pun terima kasih atas undangan Chef Nizam.Menu masakan memang sedap dan terima kasih jugak bagi kami harga kawan-kawan hehe.Ada rezeki kitaorang datang lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget