Sunday, September 13, 2015

Selamat Ulang Tahun Mariam

 Hari ini RA ada majlis jamuan ulang tahun anak kawan RA, Abang Yem dan Kak Mai di kediamannya di Apartment Adami di Jalan Abdul Samad.Buat jamuan depan kolam renang okey haha.

Redup suasana kat tepi kolam renang ini , tu pun sebelum bapak-bapak dan mak-mak budak datang hehe.kejap lagi gamatlah tempat ini.

 Konsep ulang tahun adalah Cindereallela katanya.Tema warna Biru.Jamuan dan acara potong kek bermula jam 230petang.Beginilah jadinya bila geng-geng mengeteh dah sampai.Macam-macam aksi gaya di tonjolkan.

  Menu jamuan ialah nasi beriani ketering,Pizza dan kuih-mueh.Perut memang dah lapar maklumlah dari rumah dah gerak jam 130petang.Acara di lewatkan ke jam 230petang di sebabnya menunggu dif dif kehormat tiba katanya.

 Nasib baik cuaca hari ni baik,berangin dan redup.Memang selesa di sini tu kalau tak pikir majlis ulang tahun dah abis RA terjun mandi kat kolam renang.Gamat bila tetamu yang datang tu dari geng mengeteh , mana -mana pergi mesti nak berkepak.

 Kek ulang tahun punnn...ada kasut Cinderella gitu.Badut pun di panggil,sambil-sambil buat belon diaorang buat pertunjukkan magik.

Anak-anak yang ulang tahun mak bapak yang terlebih suda.Aksi-aksi model Dewi/Dewa remaja purba beraksi di kolam renang dengan pakaian bikini penuh.Ada jugak kat luar tu bunuh diri tengok gambar ini.Sukati kau lah Nakkkkkk...Apa pun terima kasih buat Abang Yem dan Kak Mai yang sudi menjemput kami memeriahkan majlis ulang tahun puteri tunggalnya ini.Anda selalu menganjurkan jemputan menjanjikan lah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget