Friday, June 26, 2015

Buffet Ramadhan 2015 sekitar Johor

SALAM RAMADHAN SEMUA !!!!

Maaf terlambat nak kemas kini blog RA sebab ada masalah komputer.Mesti ramai yang nak tahu mana buffet sempena buka puasa bulan Ramadhan paling murah kan? Jangan risau Blog RA tak macam blog-blog orang lain yang keluarkan buffet-buffet ramdahan di hotel yang mahal tu. 

 Oklah mulakan dengan Restoran Nasi Arab Wadihana ini.Lokasi kat Taman Desa Rahmat je.Ada ala carte dan buffet,jadi boleh la pilih ikut bajet masing-masing yea. 

 Nie kat Restoran Belanga Satu Bistro Taman Adda Height

 Stemboat paling murah di Johor RM19.90.Lokasi di skudai di hadapan Taman Pulai Emas

 Yang ini steambot kat Taman Kebuh Teh.Harga pun tak berapa mahal sangat.

Ok seterusnya di Johor Golf & Country Club.Harga ada dua satu untuk ahli kelab dan satu lagi untuk bukan ahli kelab.

Kalau nak makan makanan laut datang la ke Ninies Restoran di Kampung Senibung.Meniu kat sini memang manjajikan.Ada ketam,sotong,ikan,lala dan macam-macam lagi la.

Abah beriani pun ada buat buffet ramadhan macam tahun lepas.Harga pun taklah mahal sangat.

Buffet paling murah RM12.90 seorang.Harga yang RA rasa paling murah.Walaupun pilihan menunya tak banyak tapi ini sudah bermadai yealah bukan dapat makan banyak pun.Jadi pandai-pandailah memilih dan ikut bajet anda.Jangan nak ikut sangat trand orang makan kat tempat mahal-mahal tapi akhirnya membazir.Selamat berbuka !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget