Saturday, March 28, 2015

Bila orang KL turun JB

Haa inilah jadinya bila BFF dari KL turun ke JB.Aktivit makan-makan dan jalan-jalan memang tak di lepaskan.Siapa lagi kawan RA kalau bukan Elly dan adik-adiknya. 

 Datang dah malam kan..jadi bawak pergi makan kat Mariner Cafe di pasar karat.Saja nak makan tomyam dan Nasi Ayam Hainan dia.Tapi bila sampai macam-macam pulak selera nak makan menjadi-jadi.

 Tak sangka hidangan Nasi Ayam Hainan di sini besar sangat.Di tambah dengan Nasi Goreng Istimewa , Tomyam Mee , Kentang Goreng , Pizza dan Banana Split.

 Habis penuh meja kitaorang.Dah makan macam nak berbuka puasa pulak hehehe.Tak terlarat pulak nak makan semua.

 Banana Split nie memang menjanjikan.Tiga skop aiskrem pelbagai perisa di cecah dengan pisang,rasanya sungguh mempesonakan.Kerabu dan Kailan ini adalah sebahagian set Nasi Hailam.Akhirnya bungkus bawak balik pizza dan nasi ayam yang tak habis di makan.

 Sebelum balik ke hotel , RA bawak mereka semua ke perkarangan Istana Bukit Serene untuk menyaksikan pancutan air dan pertujukkan leser di sana.

 Abis basah lecun baju si lysha dan Irfan dok gembira main air pancut kat sini.Tak turun kereta katanya mula-mula. 

Inilah dia pertujukkan leser yang di sediakan di air pancut di perkarangan Istana Bukit Serene.Lebih menjanjikan bila di ulang seli dengan latar belakang muzik.Tepat jam 12malam mereka semua berangkat pulang ke hotel.Selamat pulang kawan.


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....