Friday, January 16, 2015

Singgah tengok baby kejap

 Tahniah buat rakan sekolah RA yang selamat melahirkan seorang lagi Umat Nabi Muhammad.Bayi yang di namakan Mohd Rayyan (nama penuh dia panjang sangat ala-ala nama Hero-Hero Novel mak nya).Memandangkan malam ini malam Sabtu dan esok RA tak bekerja jadi apalah salahnya kan meyinggah sekejap di rumah mereka...Lagipun esok hari ulang tahun RA ke tiga puluh jek (perasan muda).Tetamu-tetamu yang hadir termasuklah Artis Rock Veteran 90an Jack a.k.a Liana & suami.Artis Eddy , Noi , Nani , Siti Nor Citot dan beberapa lagi artis yang kurang di kenali.   
Haa yang ini baby besar nak tidur sebelah baby kecik.Mengantuk katanya seharian tak sekolah hari ini.Mak dan ayah nya pulak sibuk tengok TV Astro Maharaja Lawak.Asalnya RA nak gie makan kat luar tengah malam nie tapi terjebak sama tengok Maharaja Lawak sampai ke pukul 12tengahmalam.
Himpunan hadiah buat Baby Rayann hasil sumbangan artis-artis vaterang yang datang melawat,Tempat duduk baby tu boleh letak kat kerusi kereta sebelah yea.
Ini gambar ucapan datang dari Ibunya.Sama-sama...nanti beranak lagi kami datang lagi yea...

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....