Saturday, August 23, 2014

Sepakat membawa berkat

Entah apa-apa tah tajuk blog kali ini.Macam tak kena pulak dengan gambar yang nak di tujukan.Yaa masih lagi dalam mood raya dan rumah terbuka.Hari ini RA ke jemputan rumah terbuka Dr Yunus pulak.Orang nya kacak,bergaya,pandai menyanyi dalam kereta dan kuat tepuk meja.

 Jemputan malam ini untuk kawan-kawan saja katernya.Tapi dia punya menu macam nak buat kenduri tahlil,banyak sungguh dan menjanjikan.Ada mee goreng , Satey , ayam masak merah , lontong , tempe sambal.Banyak sungguh makanannya.

 Sedang kaum adam sebuk menonton bola sepak,kaum ibu-ibu pulak macam biasalah bergossip di satu ruangan tengah rumah.Kusyuk sungguh di Azie mendengar taklimat dari Kak Rovita yea.Haa RA datang beraya kali ini dengan bapak RA.Walaupun ayah RA jalan tak kuat,RA bawak jugaklah sama,dah tu takkan nak tinggalkan pulak yeaa....Apapun terima kasih tuan rumah atas pelawaan makan di rumah anda.Moga ikatan silaturahim ini berkekalan.


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....