Wednesday, August 13, 2014

Lahirnya Luth Firharraz

 Akhirnya saat yang di tunggu-tunggu oleh rakan RA iaitu pasangan Liyana dan Faizal tilah tiba.Anak lelaki pasangan ini selamat di lahirkan dengan berat 3.55kg.Nama pun tak hagak-hagak susah tergeliat-ngeliat Uncle RA nak sebut iaittu Luth Firharraz.Nasib baiklah lidah uncle nie tak pendik nak sebut ree reee tu.Penat yea bapaknya,,,sampai tertidur kat tepi.

Tu dia bapak dia tengah mendokong dan menukar lampin anaknya.Penat pun kena buat yea paknya...sebab mak nya dah tak leh bangun selalu,maklumlah baru lepas pembedahan.

 RA,Mamak dan Adiel sempatlah datang melawat di Hospital Colombia tempat Liyana atau nama ganasnya Jack bersalin.Nak tengok citer sayang awak 200% dulu kat TV3 baru lah leh gerak kata si Mamak.Peminat setia drama tu katernya.

 Beginilah suasananya di dalam wad bila kami-kami je yang menguasai.Budak yang paling kuat gelak tu nak cubit-cubit je dia huhu

video

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget