Friday, July 25, 2014

Iftar di Ali Baba Karaoke pula

Alhamdulillah hari ini Jumaat Terakhir di Bulan Ramadhan pada tahun ini.Rasa seperti masa berlalu dengan begitu cepat kan.Lagi 2 atau 3 hari lagi dah nak raya.Nampaknya hari ini RA berbuka puasa lagi di luar dan kali ini berbuka puasa kat Ali Baba Karaoke Giant Tampoi bersama rakan-rakan sekolah lama RA.Haaa yang baju merah tu bukan yea,dia tu bekas guru besar kitaorang kot hehe....En Abang Yunus di mana-mana yea.

Menu buffet di sini RA19.90 untuk dewasa dan RM17.90 kanak-kanak.Hidangan utama mereka ialah udang masak lemak,ayam masak kicap dan beberapa lagi menu yang RA dah lupa makan masuk perut. 

Tempahnya untuk 15orang tapi yang hadir cuma 9orang sahaja.Takpelah janji majlis berbuka puasa kami ini tetap meriah walaupun ada yang terlajak memandu sampai ke Larkin Bomba kedai Salsabilah.Maklumlah bunyi pun ada 1001malam punya kedai.Ali Baba dengan Salsabilah kan arab jugak katernya.Adeehhh nasib baik sempat sampai berbuka puasa.

RA rasa dalam banyak-banyak gambar majlis berbuka puasa,gambar ini RA rasa sangat-sangat cantik.Terasa betul-betul macam kat padang pasir dengan berlatar belakangkan bintang-bintang bersinar, pokok tamar dan unta lagi.

Raya dah nak dekat,baju raya jangan lupa beli di Plaza Angsana yea..hehe (untuk yang dah kesuntukkan masa je lah)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget