Tuesday, March 11, 2014

DDTS : Menu Rock Klasik 90an

 DDTS : DARI DAPUR TERUNA SUNTI (Sunti ker??)
 - MENU ROCK KLASIK 90AN -

Hari nie dah tak tau nak masak apa.Dari buang duit beli makanan kat luar, lebih baik masak sendiri di dapur kan.Jadi inilah masakan hasil experimen RA yang tak seberapa ini.Masakkan paling tak mengunakan banyak bahan hehe.

MENU PERTAMA

TEMPE GORENG CINTA BANDAR TASIK SELATAN 

MENU KEDUA :

KAILAN SUCI DALAM DEBU + SUP SAMPAIKAN SALAMKU

 MENU LAUK UTAMA : 

SARDIN MENGINTAI DARI TIRAI KAMAR

Makan berdua jer dengan ayah,tu yang masak tak banyak dan guna pinggan-pinggan comel je.

Ini sahaja menu dari Dapur Teruna Sunti.bertemu lagi di hari yang lain yea.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget