Monday, November 4, 2013

Salam Maal Hijrah 1435 semua

Waktu Margrib jam 652malam hari ini adalah hari terahkir tahun 1434hijrah.Alhamdulillah RA selamat tiba di Masjid Sultan Abu Bakar jam 640petang sebelum doa akhir tahun di baca dan di aminkan bersama-sama Baginda Sultan Ibrahim Sultan Negeri Johor dan Jajahan takluknya,ahli keluarganya dan kami-kami semua rakyat negeri Johor.Selepas menunaikan solat berjemaah bersama,doa awal tahun pun di baca.Majlis di teruskan dengan solat Hajat berjemaah di susuli bacaan Yassin dan zikir.

  Alhamdulillah dapat berkat dari majlis maal Hijrah kali ini.Naskah Yassin edisi Maal Hijrah 1435 ini di berikan secara percuma pada setiap jemaah yang hadir di Masjid Sultan Abu Bakar.Selesai bersolat Isyak kami semua ke dewan makan di luar masjid untuk makan malam.Menu di hidangkan oleh katering yang di tempah dari Bandar Baru Uda.Sedap betul daging masak kurma yang di hidangkan.Di sebabkan majlis makan bersama jemaah-jemaah masjid yang tidak RA kenali maka tak dapatlah RA nak amil gambar hehe.Apapun Salam Maal Hijrah 1435 buat semua pembaca blog RA.



No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....