Saturday, September 28, 2013

Larian Hari Jantung Sedunia katernya

Pagi semua,hari ni RA kepenatan setelah pulang dari kesesakkan teruk di Singapura malam semalam.Ingatkan kalau tak penat pagi ini nak ke Hospital Pakar Johor untuk mengikut larian Hari Jantung sedunia di sana,tapi dah tak larat lah.Singgah tengok-tengok pun jadi lah kan? hehe.Mulanya ingatkan larian ini bermula di Tasek Merdeka,rupanya bermula dan berakhir di Hospital Pakar Johor jugak.Bila tiba ramai yang dah menamatkan larian dan nampaklah kelibat-kelibat orang yang RA kenal.

Sebahagian peserta-peserta kenalan yang pertama & terakhir tiba.Agak-agaklah sapa tu yang sampai awal dan terakhir?

Yang tak sepatutnya dapat bag "goodies" pun nak jugak,maka kesian lah mereka-mereka yang tiba lambat tu ye tak dapat.Heran patutnya bagilah bag tu waktu pendaftaran masuk kan.Jadi takde lah orang yang tak masuk pun leh dapat.hehehe.Tamat sudah larian itew RA pun cha alif bot lah....Mengantuk dan letih dari semalam tak ilang lagi ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget