Thursday, April 18, 2013

Menghitung hari-hari terakhir di Clark Hatch

Tempat ini akan menjadi sejarah selepas 1May2013.Inilah dia gim riadah Clark Hatch yang berada di Danga Bay.Ianya secara resmi akan di tutup dan akan di gantikan dengan Bank Affin.

Sedih jugak bila terpaksa meninggalkan gim yang banyak meninggalkan kenangan pahit dan manis ini.Selama 6tahun RA melepak,bersenam,berbasikal dan berhip hop di sini akhirnya tempat ini akan di tutup dan kesemua ahli gim ini di pindahkan ke cawangan gim keduanya Danga City Mall.Cuma tinggal beberapa hari sahaja lagi,sebelum ianya di tutup , maka inilah masanya RA meninggalkan semua kenangan dan mengabadikan gambar-gambar ketiba berada di sini.Ruang lobi merangkap ruang menunggu gim di tingkat bawah paling di gemari RA dan anak-anak ahli gim ini.Di sinilah kami melepak tengok TV dan ada yang datang buat kerja rumah sekolah sementara menunggu ibu bapa habis bersenam.

Ini pulak di tingkat tiga paling atas di mana kelas basikal,zumba,hip hop,kickboxing dan yoga di buat di sini.

Ini pulak masanya mereka meroyan selepas habis kelas zumba.Tema baju kuning.

RA macam biasalah,menguji stamina dengan berbasikal.Berikut adalah aksi-aksi terlebih suda yang di tonjolkan oleh kami.

Bukan selalu dapat buat macam ini.Dulu tak ingin pun nak buat macam ini,maklum lah semua segan nak bawak kamera masing-masing.

Jurulatih gim RA si June ini memang kadang-kadang terlebih makan panadol gak.Tapi antara ramai-ramai jurulatih kitaorang dia lah yang paling "sporting" dan juga yang paling kuat ponteng tak datang kelas.Aksi bergambar ini di taja oleh Kamera Nik.Banyak lagi gambar di sini yang akan di amik pada 30April nanti.Jadi tunggu....

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....