Saturday, March 9, 2013

Pecah dan rompak

 Tadi pagi RA banyak urusan di bandar jadi selepas sahaja bersarapan di Jalan Abdulah Tahir dan membeli 2bungkus Nasi Lemak RA terus menuji ke Clark Hatch Excited sambil menunggu jam 1tengahhari.

Bila RA meletak kerata di belakang Proton Satria.Sebelum RA masuk ke gim RA perasan cermin belakang kereta ini kena pecah.Laa ini kereta Muzamil,budak yang kerja di Gim Clark Hatch.Habis barang dalam kereta dia kena samun.Masalahnya dia cuma letak bag sandang kecil sahaja di belakang kereta itu pun kena songlap.Nasihat RA kepada semua dan juga RA jugak.Jangan tinggalkan bag anda di dalam kereta,walaupun di dalam bag itu tiada barangan berharga.Kejadian siang tadi menjadi pengajaran kepada kita semua juga.Padahal ramai yang makan kat sebelah restoran 7Spice pun tak nampak perbuatan perompak ini.Memang lanun betul,terpaksa lah si Muzamil kuarkan duit untuk pasang cermin kereta baru yea.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....