Saturday, March 2, 2013

Kek Coklat dan Kek Strawberry

Wah pejam celik dah masuk bulan Mac kan.Di akhir bulan Febuari ari tu RA sibuk sedikit hingga banyak perkara menarik yang tidak dapat di rakamkan pada lensa kamera RA hanya ini sahaja yang sempat di abadikan untuk ruang kali ini.  Nampak tak kek aiskrem ini? sedap kan? Kek pemberian Nik bersempena hari ulang putera bongsu kesayangannya,Faiz.Semuanya untuk di beri kepada kawan-kawan rapat.

RA dapat dua kotak.Satu perisa coklat dan satu lagi perisa strawberry.Haaa yang perisa strawberry inilah di kecek oleh budak pompuan paling comel kat Gim RA ini.Mentang-mentang dia suka warna merah jambu,kek strawberry ini yang jadi sasaran dia.hehe..Cara dia terkeseng-keseng nak mengecek memang comel sangat-sangat.Ok Emely jom kita kongsi makan jom hehehe.(puteri kesayangan Kak Rovita).Inilah dia "Birthday Boy" tu...Moga cepat besar dan menjadi orang yang berguna yea.Aminnn...


 Malam tu selepas RA makan kek dan mandi di GIM,RA terus menuju ke Pasar Borong Pandan untuk pergi berurut.Badan dah sakit-sakit,jadi kesihatan kena la jugak jaga kan...kan...kann.....zzzzzzzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget