Sunday, January 6, 2013

Riadah di tahun baru

Macam biasa pagi ini semua berpusu-pusu nak bersenamrobik katanya di Hutan Bandar Mutiara Rini.

AJK-AJK makan dan mengeteh nak menanam hasrat menguruskan badan katernya,tapi yang hadir bersenamrobik cuma RA,Abang Chu,Nik dan Kak Rovita sekeluarga sahaja.Azie dan abang mork sekeluarga menyambung aktiviti tidur di rumah.Letih katernya.Tapi macam yang selalu lah,aktiviti senamrobik tu sebagai syarat untuk kuar pagi je.

Hakikatnya inilah :-

Kedai makan 8km dari Hutan Bandar Mutiara Rini yang menyediakan sarapan pagi bagi mereka yang tidak bersarapan dan yang membuat senaman ala-ala manja jek.

Nasi Ambang kat sini memang terbaik,pakcik kedai ini pulak kawan pada Abang Chu.Kalau sebut je nama Abang Chu dari Taman Univerisiti mesti dapat tempat duduk kelas pertama di kedai makan ini (amik kau) 

Ini pulak oleh-oleh dari Kak Rovita yang baru pulang dari Kota Kinabalu.Jajan ini bernama "Angry Bite" dan ianya berperiasa ayam.Memang sedap dan ranggup.Masa RA ke KK tak terpikir pulak pasal benda ini sebab takde orang yang nak promosikan makan ini kat RA.Lain kali kalau RA ke KK nak beli banyak-banyaklah jajan ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget