Friday, December 7, 2012

Zumba Di hari ke2

 Hari ini hari ke 2 RA berZumba di Gim Clark Hatch.Bukan apa saja memberi sokongan kepada program baru di sini.Tapi malam ini lebih ramai yang datang sebab esok kan Sabtu.Cuti hujung minggu.Haa yang ini pula masa orang lain nak bersiap berZumba,aktiviti bergambar pulak menjadi pilihan kawan-kawan RA ini.

 2Jam berZumba,bercha-cha,berdisco dan ber hip hop memang memenatkan sampai bekalan air RA bertambah dua kali.Ada jugak yang datang dengan berbaju kemeja dan berzumba sambil duduk bersila kat belakang.Kira Zumba bersila la (tarian baru katernya)

Tema baju pada hari ini ialah kuning pulak dan inilah antara pemenang yang mendapat hadiah pada malam itu.Ada tuala muka dan sebulan keahlian bagi yang berjaya.

 

RA menang penyokong terbaik sahaja.Jadilah dapat tuala muka.hehe.

 Inilah dia muka-muka penari yang memberi gaya menarik pada malam itu.Yang Pakcik (opss silap lak-Jangn marah haa) abang yang kat tepi sekali berbaju kuning hujau tu macam kenal je..sapa yea??

 Wah inilah acara penutup kami pada malam itu.Sesi bergambar bersama.

Biasalah bila dah bergambar beramai-ramai.Macam-macam aksi leh nampak.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget