Monday, November 26, 2012

Mengeteh di Alif Bistro Pulak

 Nah,kali ini mengeteh kat tempat lin pulak.Asik-asik kat Habib kali ini tukar kat Ayub Bistro bandar Baru Uda pulak.Masing-masing bersua muka setelah hujung minggu sibuk dengan urusan duniawi yea.

 Jadi inilah barisan model-model yang peragakan pelekat peti sejuk,Coklat Hershrey,buah salak dan kuih Bingka.Walaupun penat setelah pulang dari KL,Melaka & Tangkak tetap muka ala senyummmmm...

 Malam itu juga menyaksikan acara memotong durian dan melantak beramai-ramai.Buat macam rumah sendiri yea..Dalam kegembiraan memakan tidak dilupakan pada orang tersayang yang jauh di mata menjalankan tugas iaitu Abang Mat dan Encik Yunus kita yang tidak dapat turut serta.Dengar-dengar gosip Abang Yunus kita tu merajuk menbawa diri ke Batu belah Batu Cave.Patut lah senyap je dia pada siang dan malam itu di whatapps....

 Dapat juga hajat seseorang tu melepaskan niat nak makan burger bakar.Nasib baik kat Aliff Bistro ini ada gerainya.Kalau tak melelehlah air liurnya.

 Akhir sekali jam 1130malam majlis pun bersurai setelah banyak melantak pelbagai makanan.Ahli jawatan tingkap nak tidur.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget