Wednesday, October 3, 2012

Sama Tapi Tidak Serupa

 Umpama Kacang Dal dengan Kacang Kuda.Kedua-duanya nampak macam sama,tapi tidak serupa

 Begitu jugaklah dengan kawan-kawan aku ini.Tak sangka pulak dalam diam-diam muka mereka ini ada iras-iras artis ternama.Sama lah jugak,tapi tidak serupa.Tak caya leh tengok kat bawah ini.Korang leh gunakan kanta pembesar kalau tak caya...hehehe


OLIE VS GEORGE CLONEY 

(misai,janggut dan rambut sama kan)


KAK ROSMAWATI VS lupa pulak nama artis ini 

(tapi merekea berkongsi anak angkat yang sama kan huhu)


Aween VS nie pun aku lupa nama pelakon ini 

(rambut sama warna kau)


 Nik VS ISMA HASMIE

(bahagian gigi dan cermin mata kot)


 Kak Rovita Vs Kate Winslet (PELAKON TITANIC TU LAH)

(bahagian pipi & rambut kot)


Juriah Vs Maya Karen 

(tang Tangan dengan cara duduk yang sama kot)


Habang Mork VS Hero Nakamura 

(bahagian pipi n senyum tu yang sama kot)


Habang Chu dengan Dr REED Fantastic Four 

(bahagian tepi rambut yg putih tu sama.Muka pun dah lebih kurang sama dah - kasi aircorn lebih sikit nie hehehe)


 Habang Mat VS Chow Yun Fatt 

(fuuhhh yang ini memang nampak jelas sama - Kipas nampak? huhu)


AZIE VS LINDSY LOHAN 

(bahagian dua jari tu yg sama kot huhu)


ZIELA VS ELLEN DEGENERES 

(Haa yang ini kalau rambut warna sama dah sebiji sama dengan pengacara Ellen nie)


Dan yang paling terakhir dan paling sama adalah :

DEAL VS BARBIE 

(sama kan? hehehe jangan marah Deal.gurau jek,ko lagi comel dari Barbie nie lah...heheee)

 

 RIO AZZARO




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget