Friday, October 5, 2012

Sama Tak Serupa Bahagian 2

Memandangkan kejayaan Sama tak serupa pada keluaran lepas.Atas permintaan ramai makup artis,produser,pengarah,agensi modeling termasuk drama dan filem , maka dengan ini aku tampilkan wajah-wajah pesona kawan-kawan aku yang seiras pelakon-pelakon dan penyanyi-penyanyi ternama di dalam negara dan di luar negara.Sapa yang amik diaorang ini jadi artis sila hubungi saya yea..hehehe


Kawan aku yang pertama ialah 

SALINA VS SITI SALEHA  (Sama tak???)


 KE 2 : DANIEL IRWAN & ATER VS SAMMO HUNG

Mereka bertiga ini kongsi sama muka....tengok cara mereka senyum? hehe (jangan marah Wan/Ater)

 

KE 3 Tak lain dan tak asing lagi ialah :

ONN VS LENNY KRAVITZ (tul tak aku cakap...samaa)


TEMPAT KE 4 : ALONG (SITI) VS TIZ ZAKIAH 

Macam kembar lain mak lain ayah je kan?


KE 5 pulak...woo ini bahaya nie..kena berjaga-jaga.Sebab dulu-dulu pun dia memang ada iras The Rock.Bila usia dah meningkat ini makin mirip lak mukanya...hehee

YAZID VS THE ROCK


KE 6 : AZMI VS JADEN SMITH 

(ala anak pelakon Will Smith yabg berlakon filem Karate Kid tu)


KE 7 : LYNN VS KAJOL

tergimbau saat buat Alunni kat Palm Golf Resort Senai dulu-dulu kan kan kan)



 KE 8 : JACK VS SHIELA RUSLIE

Kannnn....tetap masuk jugak ini.Tak mahu kalah...hehehe


KE 9 DAN YANG PALING GEMPAK DAN MENGEMPARKAN

FAIZAL VS CLIENT EASTWOOD



No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....