Sunday, August 19, 2012

Keluarga Berkumpul 1Syawal1433

 

 1 Syawal 1433 Hijrah di sambut dengan suasana yang sederhana tetapi meriah.Seawal jam 815pagi,aku menghadiri ke Surau belakang rumah unntuk solat sunat Aidilfitri berjemaah sambil bertakbir dan bertakmit memuji kebesaran Ilahi.

Pulang dari solat,adik beradik pun datang bertandang berkumpul bersama.Ini antara detik-detik manis yand dapat di rakamkan di lensa kamera aku.

  Amboi pantang nampak kamera sebahagian anak saudara aku dan yang kecik sekali tu cucu saudara angkat aku.(anak saudara aku bela anak angkat)

 

Barisan anak-anak saudara aku yang hadir pada pagi itu.Bagi sesi bersalaman.


 Haa yang ini pulak barisan mak-mak budak...kakak-kakak aku daa..Yang dua kat tepi kiri tu anak saudara aku.

 

 Gila gambar je korang ini kan,balik-balik muka korang...muka aku mana?

 

 Sebahagian keluarga besar Haji Abu Bin Abdul Hamid


Yang kat bawah ini pulak keluarga abang no 2 aku.Tema baju raya diaorang tahun ini merah.


Bergambar bersama dengan ayah dan datuk diaorang


 Ini pulak keluarga abang no 3 aku.Tema warna baru raya diaorang tahun ini Jingga.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI KELUARGA BESAR HAJI ABU BIN ABDUL HAMID 

- KAMPUNG PASIR,JOHOR BAHRU -

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....