Friday, July 27, 2012

Tempahan Kek Raya

Sempena nak Raya nie kan,sana-sini orang jual kuih rayalah,kek raya lah,baju-baju raya lah.Tak terkecuali kawan saya yang sorang ini.Bertungkus lumus menyiapkan tempahan-tempahan kek dia.

Saya ini bukan lah peminat kek sangat sebab saya jenis yang tak suka makan kek lebih dari 2 potong.(Tu paling banyaklah).Jadi dah terlanjur saya ada blog ini , saya cuba tolong kawan saya iklankan kek dia kat laman blog saya.

Harga kek dia tak lah terlalu mahal dan tak lah terlalu murah.Bak kata orang tua-tua berpatutan dan alang membeli menang memakan.

Berikut adalah Kek-kek yang di jualnya beserta harganya sekali

(Harga bersih dah termasuk komisen saya RM5.00 tau hehe)

 

KALAU NAK TEMPAH : TEL SAYA 0127709809/ PENGHANTARAN PERCUMA DI SEKITAR BANDARAYA JOHOR BAHRU/SKUDAI/TAMPOI/NUSAJAYA SAHAJA.

PENGHANTARAN LUAR KAWASAN DI ATAS DI KENAKAN MINIMUN CHARGE


KEK BROWNIES STRAWBERRY CHEESE 

RM65.00 = 1 KILO


KEK BROWNIES CHEESE @ TIADA CHEESE

 1/2 KILO = RM35.00 / 1KG = RM65.00


 KEK BROWNIES WALNET CHOC SWIRL CHEESE 1KG = RM 65.00


KEK CHOCOLATE MOIST 1KG =  RM65.00


 KEK MARBLE ORANGE CHOCOLATE 

1KG = RM65.00


  KEK BROWNIES BADAM 1KG =  RM65.00

 

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....