Wednesday, July 18, 2012

Selamat Berpuasa Semua

Puasa hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi.Kalau jadi puasa hari Sabtu ini Jumaat malamnya dah boleh mula "Solat Terawih" kat surau atau pun masjid.Kalau dulu masa kecik-kecik aku paling tak suka bila datang bulan Ramadhan,sebab aku ini liat nak bangun pagi dan selalu ponteng puasa.Tapi segalanya dah berubah dan sekarang Ramadhan adalah bulan yang paling aku nanti-nantikan.

 

Baiklah memandangkan Ramadhan dah nak dekat,pertama sekali nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan,selamat berpuasa dan yang terakhir sekali nak mohon maaf lahir dan batin andai apa yang aku tulis-tulis dalam blog aku ini ada yang terasa hati,tersinggung,merajuk ke,ada niat nak bunuh diri ke...mintak maaf banyak-banyak yea.

Moga-moga ibadah kita di bulan puasa ini di terima Allah 

 

Di bawah ini adalah waktu berbuka dan imsak bagi Negeri Johor


 

IKHLAS DARI  RIOAZZARO  (NAMA PENA) 

@ Nazri @

                      

3 comments:

sudipVSsenduk said...

selamat menjalani ibadah puasa

Nur Khairul Azizi said...

Assalamualaikum...

Terima kasih diatas ucapan tu....anyway Selamat menunaikan ibadah puasa juga ye...BTW MYideakini dah follow blog Rio Azzaro...Jangan lupa singgah & follow balik blog MYideakini ye... :-)

Jomlah join segmen MYideakini yang sedang beralngsung...untuk tambahkan kenalan... :-)

RioAzzaro said...

selamat berpuasa bro....

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....