Friday, June 8, 2012

JJTW : Madagascar 3

Hahahaha....itu saja yang boleh cakap pasal filem ini dalam ruangan JALAN-JALAN TENGOK WAYANG (JJTW) kali ini.Memang gelak sakan dari mula sampai lah akhir cerita ini.Berkesempatan menonton bersama teman-teman semalam di TGV - Bukit Indah jam 9malam.Dan seperti biasa kehadiran yang lewat pasti ada.Itulah janji tetap janji,datang tetap datang.

 Tiket wayang dah pun dibeli awal-awal lagi,iaitu seawal tengahari.Terima kasih kepada Nik Salmiah yang membelikan tiket-tiket kami semua.

Jalan cerita ini cukup mudah,tapi penuh dengan aksi kejar mengejar di tambah dengan kelucuan Musang dari Madagascar King Julian pengikut-pengikutnya.Dari Afrika Alex merantau ke Monte Carlo untuk bertemu dengan THE PENGUIN bagi menghantar mereka pulang semula di Zoo New York tempat mereka di besarkan.Dari situ bermula lah aksi kejar mengejar antara mereka sehinggalah mereka berjumpa haiwan-haiwan dari Sarkis Eropah dan membawa mereka ke Paris dan London.Persahabatan terjalin dan kemudian mereka pulang bersama ke New York. 

 

 Inilah dia muka-muka yang hadir pada malam itu.Ada yang datang dengan baju ala-ala harimau semata-mata untuk mendapat mood cerita tersebut.Ada jugak yang tidak dapat hadir sebab ada tugasan di luar kota,sempat memuat turun komen-komen di Facebook

Takpe nanti leh tengok lagi eh.....


1 comment:

IBU RISKA said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....